miercuri, 27 martie 2013

Discover new blogs- Liebster blog Award

Am primit de la Alina si Libra doua premii dedicate blogurilor micute. Scopul acestor premii este sa faca cunoscut creatorii minunati de pe aceste bloguri si creatiilor lor minunate.



Regulamentul este urmatorul:
- faceti o postare cu premiile primite, in care specificati blogul si proprietarul blogului de la care ati primit premiile;
- nominalizati , la randul vostru, alte 4 bloguri care va plac, dar care au mai putin de 200 persoane interesate, pentru ca lumea sa le cunoasca;
- anuntati-i pe cei nominalizati de voi, pentru ca ei sa-si poata lua premiul acordat.

Nominalizarile mele sunt:

Mihaela
Buburuza
Mirabela

Va invit cu drag sa vizitati aceste bloguri, sa admirati superbele creatii aflate pe aceste bloguri!



4 comentarii:

Anonim spunea...

interesata de un link si banner exchange? Eu l-am afisat deja pe al tau. Felicitari inca odata pt tot ceea cefaci!

Sweetie spunea...

Desigur Libra, trimite-mi pe mail bannerul tau, te rog. Scuze pentru raspunsul intarziat, mici probleme :)

Neagu Adina spunea...

Sunt foarte frumoase toate felicitarile tale.Si eu lucrez quilling. As vrea sa te intreb de unde iti comanzi hartia cu model, cum ai la felicitarile de Paste. Eu caut de mult si nu gasesc si nici lac nu stiu de unde sa cumpar.Iti multumesc anticipat.

Sweetie spunea...

Iti multumesc foarte frumos pt aprecieri Alina. Cartoanele embosate le fac eu, mi-am achizitionat, nu demult, un aparat de emosat/taiat :)