duminică, 21 aprilie 2013

Sunflower

     Da, da ...dupa cum puteti vedea, iar floarea soarelui! Am primit o cerere de la o clienta, care m-a rugat frumos sa-i creez o felicitare cu floarea soarelui pentru o persoana care adora aceasta floricica. Felicitarea avea si o pereche de cercelusi ...desigur tot floarea soarelui, din pacate nu am apucat sa fotografiez si cercelusii inainte de a-i da.
     Yes, yes....as you can see, it's another quilled sunflower theme! I was asked, to create one sunflower card for a special person who loves this flower! This card had also sunflower earrings, but ... unfortunately I did not get to photograph the earrings, before I gave them away. 







    

6 comentarii:

ManuK spunea...

Foarte frumoasa felicitare, Sweetie! Si mie imi place la nebunie floarea soarelui, nu cred ca as putea vreodata sa ma plictisesc de ea!

Hugs!
Manu

Gianina spunea...

Ei,si eu ca o persoana care tot floarea soarelui iubeste,iti spun ca a iesit superba!Bravo!

Sweetie spunea...

Sunteti foarte dragute si va multumesc din suflet! Ma bucur mult ca va place!

SYLVIA-ANNE spunea...

Stunningly beautiful quilling Sweetie - your card is wonderful.
Hugs, Sylvia x

Anonim spunea...

M-am inspirat de la tine si am facut o felicitare pentru soacra mea cu floarea soarelui si i-a placut la nebunie. Multumesc.

Sweetie spunea...

te invit si pe viitor in vizita pe blogul meu, poate o sa-ti mai placa si alte creatii de ale mele din care sa te inspiri!